петък, 5 август 2011 г.

Елица

Елица ми се обади по телефона, каза ми че пее и ще пуска нова песен, за чиято промоция й трябват снимки. Попита ме дали ще се справя и аз нямаше как да кажа не :)
В уговорения ден аз, Елица, гримьорката - Маруся Григорова и виновника за интересните костюми - Савина Веселинова потеглихме със сафари джип към един пуст и много красив плаж.
Духаше невъзможен вятър, при една от позите водата заля Елица от глава до пети, времето беше по-облачно, отколкото трябва за снимките и много бързо се стъмни. Въпреки трудностите мисля, че се справихме и резултатът е налице :)
Благодаря на Маруся, Савина и на нашия шофьор Ники, който държеше отражатели и чадъри, защото заради силния вятър нямаше как да ползвам стативи. Без тях тези снимки нямаше как да се случат. Най-вече благодаря на Елица, че ми се довери за тази фотосесия :)

Повече за Елица можете да научите на страницата й във Фейсбук:
http://www.facebook.com/pages/%D0%95%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0-official/212602575453907



















Няма коментари:

Публикуване на коментар